torsdag 5. januar 2006

Snuskerusk i lommeboka?

Jeg trenger hjelp.

I disse vårtidene (det er bare 11.januar, men når all snøen forsvinner iløpet av ei natt og jeg allerede har sett krokusene lure i gresset da kaller jeg det vår) driver mennesker som meg å forsøke å legge grunnlaget for hva vi skal gjøre om et halvt år: Vi booker. Første steg blir jo hvor. Og hvor passer jeg inn? Jeg tror nemlig ikke jeg riktig har forstått hvilken sjanger jeg hører hjemme i. Derfor ber jeg nå om deres hjelp.

Hvilken sjanger vil du plassere Tara i? Vise? Pop? For øyeblikket heter den "overraskende eksperimentell pop".
Hvilken sjanger vil du plassere Picidae i? Vise? Jazz? For øyeblikket heter den "barnslig renessansemusikk for voksne".
Hvilken sjanger vil du plassere Whispe Wool i? Jazz? Pop? For øyeblikket heter den "fripop".

Det er lov m/enkle standardbåser som pop, rock, jazz og vise eller heilt galne ting som "vise m/snuskerusk i lommeboka" (Hvem er jeg?)

Hjelp meg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvem trenger båser? Gresset er grønt for alle!

sigruntara sa...

Sant, men det er jo et fint salgstriks? En knagg for folk som ikke kjenner deg.

Hvem var det nå jeg ble sammenlignet m/på mandag? Enya og System of a Down - på en kveld! Jada..