lørdag 15. april 2006

Hva er det m/denne mannen?

Fin påske! Sett gamle venner igjen, planlagt tidenes haiketur (Haik - småpigernes glæder), hatt en hippietur på påskefjellet hvor vi spiste krishnamat og gikk tur i snøscooterspor, og siste dagen av påsken kom det endelig: Poirot! For de som ikke vet det, er jeg stor fan av kostymedramaer (Sense & Sensibility, Pride & Prejudice, Gosford Park) og alt som kan ligne (Ja, som f.eks Poirot). En film som "Stolthet og fordom" sender frysninger ned ryggen min og får meg til å le høyt samtidig som jeg klasker meg på låret! Og ikke mindre denne lille belgiske raringen: Husker første gang jeg så ham. Det var et mysterium m/forgiftet konfekt i en rød, glansa, hjerteformet boks (gjett om den kommer til å dukke opp i drømmer?). Men hva skremte meg mest? Barten hans!

Det siste året har jeg oppdaget det ikke bare er meg og min mor som nyter disse små gledene i livet. Poirotselskapet, avdelig Kristiansand består nå av Tara, Mari og Michael. Nye medlemmer bes henvende seg til klubbleder.

6 kommentarer:

GM sa...

Jeg søker herved medlemskap i Poirot-klubben. Selv om jeg hadde for mye maur i rompa til å sitte stille hele episoden som ble sendt søndagen.
ellers trenger jeg litt blog-hjelp. Jada, du har starta ny trend :P
klemmm

sigruntara sa...

Jada, jada. Jeg skal hjelpe - når jeg kommer hjem om en uke ...hvis du kommer på konserten på Charlies 2.mai. Du har jo faktisk aldri hørt meg synge! Eller har du det..?

Ps.Medlemskap avslått! (moahaha) Makk i rompa er ingen unnskyldning. Men du får lov til å komme på shisha!

Mari sa...

Men snart må vi faktisk løpe opp til Michael og se alle filmene han har med Poirot!
Når kan du?

sigruntara sa...

Jeg kan - neste onsdag!

Når kan du? :)

Mari sa...

Vi må høre når Michael kan. Han er sikkert stressa med eksamensforberedelser.

Anonym sa...

poirot! I love that man. And i don't have the slightest idea what you wrote about him. Or about anything.