fredag 8. desember 2006

Runde hvite ting.

Det er desember og det snør ikke.
Mamma forsøkte å fortelle meg at dette ikke er den eneste julen som ikke har blitt hvit, men jeg blånekter. Snøen har alltid kommet, om så på selve julafta.. For å trøste våre snøhungrige sjeler presenterer jeg herved bildeserien "Runde hvite ting". Og alle hjerter gleder seg.





La oss ødelegge magien m/litt kryptiske forklaringer: #1 "Alt hva gud har skapt er rent" Inskripsjonen over inngangen til mausoleet #2 "I look at the world with caleidoscope eyes" Se gjennom kikkerten din om natten - se gjennom kikkerten din om morgenen - verden vil bli et vakrere sted #3 "Bed time stories" Kjøp dyre ting billig. Gjerne italiensk design #4 "Lufthavna" Lysmenn synes den er stygg. Den lyser opp min verden #5 "I love my peacock" Fred på jord. Noe så vakkert.

7 kommentarer:

Mari sa...

Snø...
vakrest og renest og finest.

sigruntara sa...

og finest og renest og vakrest
og deilig å gå tur i snøen og synge.
og deilig m/snøfnugg som smelter på tunga..

..og mindre kult m/snø som smelter inni skoene.
og harde fnugg som treffer deg i øyet når du sykler.
og rarest og blautest og hvitest.

Inger Wold Lund sa...

min vestlendingsmor mener at rim nesten er snø fordi det er hvitt. her er det rem. jeg er mett

Fryd & Sjarm sa...

Nydelige bilder! Nå er det for sent for snøen synes eg...vil ha småsko og skjørt snart!

Fryd & Sjarm sa...

Heheh..altså eg (Sigrid) vil ha småsko og skjørt, ikke Gisle (tror eg!)

Bernt sa...

Takk for en knall tur! Må si jeg er litt overrasket over mangelen på "undervanssbilder# her;-) Vi må ta en bilde trade en dag. Jeg har jo ingen så det blir lett for meg...

Anonym sa...

For en doven blogger.. gleder meg til 2008 naar de neste bildene kommer. Haaper du har det saa bra. Abrazos fra Pedro