tirsdag 17. september 2013

Midtårsforsetter


Jeg har som nevnt flyttet til Nord-Norge og fått sauer, fjell og havet som nærmeste nabo (også onkel Arnold og Anne-Rita da. Og de er ikke sauer). Men hva er greia? Hva skal jeg egentlig drive med her oppe? Har jeg tenkt å nave eller er planen å bli smelt på tjukka før første adventslys er tent? Jo, nei, nå skal du høre. Planen er - hold dere fast - å ta det litt mer med ro.

Believe it or not! Jenta som alltid sier ja til alt kommer nok ikke til å slutte med det med det første, men nå har jeg i alle fall flyttet til et sted hvor det ikke er så mye det går an å si ja til. Så får vi se da hvordan det går.

Og i det jeg tar det litt med ro vil jeg prøve å finne tid til følgende - i prioritert rekkefølge:

  • SPILLE MER MUSIKK
  • LAGE MER MAT FRA BUNNEN AV
  • VÆRE MER UTE I SKAUEN, PÅ FJELLET OG VED HAVET
  • LÆRE Å KJØRE BIL (vil få presisere at det står lære å kjøre bil, ikke ta lappen)

Så, nå har jeg skrevet det her. Ring og skjell meg ut hvis jeg finner på noe annet. Jeg bor kanskje et stykke unna de flest av dere nå, men jeg er aldri mer enn en skyllebøttetelefon unna.

2 kommentarer:

Inga sa...

Hallo, det så ut som en fiiinfin liste, her er et lite skritt på veien til mer mat fra bunnen: www.ingeniouskitchen.com

sigruntara sa...

Mmm, takk for tipset! Her så det ut som det var mye godt :) Skal definitvt prøves ut!