søndag 30. oktober 2005

I wanna be a snail

Etter først å ha vært ego i to måneder skal jeg nå gå fordufte fra jordens overflate i to uker. Jeg kommer til gjenoppstå fredag 11. november i Oslo. Allverden (du og du og du) er hjertelig invitert til å delta i høsten drikkekalas i Oslo. Mariken kommer fra vildeste, galneste nordnorge hvor hun har veivet med performanceteatervingene sine i noen måneder og jeg kommer fra Trondheim hvor jeg har spilt fingrene blå og grønne.


Etter Louis sin lile sykkelblogg oppjusterer jeg herved blogging til bønnestatus: Kjære Blogg den allmektige (også kjent som den to-hodede trollet Ronny og Erlend) Jeg vil at følgende skal skje mens jeg er borte:


..og den skal ligge som et vakkert, hvitt, rent og pent teppe over alle byens tak og veier.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oppdater!
Vennligst;-)

juling sa...

Tara er ei snegle.

sigruntara sa...

Øh. Greit. Snarest? I kveld kanskje?

Digg følelse å være ei snegle. Følelsen av leddløshet er overveldende!