onsdag 24. mai 2006

As I roved out!

Når noe kjipt skjer gjør man noe med det. Jeg bestemte meg for å dra et sted hver måned. Listen så langt i år:

Januar: Oslo, Trondheim
Februar: Oslo, Bergen
Mars: Oslo, Oxford
April: Oslo, Arendal, Grimstad, Lyngdal
Mai: Roma

Stedene trenger altså ikke være så langt unna, de skal bare skape en opplevelse. Forslag til gode reisemål mottas m/takk! Setesdal (Blåbær i paradis) og Kjøbenhavn (Mariken, Per og en liten flaske gammel dansk) er inne på lista - sammen med Stavanger (Bestemors vafler). Snart flytter jeg til Oslo. Da kan Kristiansand bli et reisemål. Vittig! Men først må Oslo bli hjem..

7 kommentarer:

Mari sa...

Jeg lurer på når jeg virkelig kan kalle Kristiansand "hjem", og mene det. Fornekter jeg da Svorkmo, place in my heart?

sigruntara sa...

Nei. Man kan ha flere hjem. Men ikke hør på meg.. Jeg kaller alt hjem bare jeg har satt skoene innafor døra!

Anonym sa...

Jeg syns;
Budapest
Krakow (om du ikke har vært der..)
Bornholm
Ulan Bator (men det er litt langt:P)

reis, reis, du din vriompeis!
så skal det gå deg godt :)

klem fra hjem

sigruntara sa...

Jeg stemmer for Ulan Bator!

Nej nå står faktisk Kjøben for tur: gamle venner, tivoli og gammel dansk! ..men først eksamen!

Mari sa...

Og litt blogging vel?

Anonym sa...

husk at "hjem er hvor jeg henger min hatt""

sigruntara sa...

Meow. Sant. Da får jeg spre hattene mine rundt omkring.