lørdag 3. juni 2006

Roser er røde. Fioler er blå. Du er i..

Du vet hvordan sjokoladen i Chocolat vekker hele byen sexliv til live m/litt chili? I går fikk jeg servert kakao m/chili - og jeg sovna! Hvilket leder til spørsmålet: er jeg riktig vel bevart? Her driver venninnene mine og har seg bak hver busk mens jeg egentlig ikke forstår hva, hvordan eller hvorfor jeg skal dra m/meg en fyr hjem fra byen. Årsaker:

En topp tre liste over sjekkereplikker jeg har blitt utsatt for:

"Du er helt konge. Du er dronninga."
"Du er som en strek i Kardemommeby"
"Vil du være m/hjem og drikke urtete?"

5 kommentarer:

Mari sa...

Som en strek i Kardemommeby? Det er sjelden jeg blir utsatt for sjekkereplikker, så jeg har ikke noe lager å ta av. Jeg vil herved også rope ut at jeg ikke er en av dine venninner som driver å har seg bak en busk. Makan.

sigruntara sa...

Har jeg da heller aldri påstått!

..Men hvorfor da denne forsvarsposisjon? Moahaha..

Mari sa...

Adams epler! Fantastisk!

GM sa...

INGEN kommentar.

sigruntara sa...

Adams Æbler! Fantastisk! Har du også sett den i helgen? Fantastisk! Jeg fikk stress!