søndag 25. juni 2006

Ting flasker seg

Oslo på 1-2-3



Tigerstaden som før virket så skummel har begynt å vise seg fra nye sider. Myke, sarte, herlige sider! Forrige uke fikk jeg både leilighet og deltidsjobb i løpet av to timer! Parken du ser over er inget ringere enn min nye hage, og fontenen kan man høre klukke fra mitt soverom.



Jeg skal leie av en maler jeg kjenner, og det er mulig han setter igjen dette bildet. Dimensjoner: vegg-til-vegg og gulv-til-tak. Yes! Yes! Bedre enn tapet!



Og om søndager skal jeg jobbe her, på Emanuel Vigeland museet - vakreste plassen i Oslo! Livet er en biff - laget av soya! Kom på besøk, så skal du få chai og chembalomusakk!

10 kommentarer:

Mari sa...

Kan jeg få litt av flaksen din?

sigruntara sa...

Ja, hvis du tar litt allioli på kjøpet - eller halvdelen av senga mi v/potensielle besøk.

Finner du inget sted du vil bo?

Mari sa...

Intet sted. Møkk.
Du kan få marioli.

sigruntara sa...

Må være det jeg lagde på lørdag..: Allioli på flaske? Det spørs!

Kan vi spise mandelægg midtsommers? Jeg har ting å klage på også!

Mari sa...

Jeg er klar for klaging! Torsdag? Jeg har fått ny god te.

sigruntara sa...

Torsdag er en deilig dag. Ny god te hos deg som et avbrekk i min leilighetsnedvasking høres ut som goood plan. Menn er bare mennesker uten esker. I morra skal jeg høre Rickie mor Lee Jones. Ledd. Natts.

Mari sa...

Menn er bare mennesker uten esker! Hvem var det som sa det? Det var du sant? Eller var det Henrik? Fint sunget i dag by the way, jeg elsker Neil Young som et lite barn elsker sommerferien.

Anonym sa...

Hmm..
Jøss! Ser man det!
Velkommen skal De være til tigerstaden!
Regner med vi vil sees i nær fremtid... ? :)
Fett...

GM sa...

Takk for blomst og frokost og smil og fnis. Og takk for at jeg fikk ENDELIG eksponere meg selv i mitt Shell-outfit for en venn. :D
Gratulerer masse med racer-oslo. Jeg kommer. Gjett om! Og mari; jeg har ledig rom :P du finner nok noe, skal du se..

sigruntara sa...

Ni kommentarer? Jøss.. Tror jeg skal svare i bloggene deres jeg!

Rickie. Rickie. Rickie. Fett..