onsdag 7. juni 2006

Say hi to the bachelor

Som ved et trylleslag var det over! Eksamenskonserten er vel overstått (Jeg føler meg faktisk litt som en Idoldeltaker som akkurat har fått vite at hun går videre til neste runde..) og for å stadfeste at det virkelig er sommerferie klarte jeg å knuse macen min (sånn cirka klokka 2 i natt idet jeg klatret opp loftstrappen til mitt lille jomfrubur). Lurt! Så.. (kremt) ..nå lurte jeg egentlig bare på hvorfor jeg sluttet å spille piano. Også ser jeg etter sted å bo i Oslo.

4 kommentarer:

GM sa...

Døh.
KNUSE macen? neiogneiognei.. Du kan få låne limpistolen min hvis du vil!
HURRA for eksamen! :)
Og jeg likte veldig godt alle tre stedene, og syns du skal bo der. Så jeg kan komme på besøk.

GM sa...

Forresten;
det er dobbel betydning i bachelor.
tihi

Mari sa...

Humble&Tumble!

sigruntara sa...

Selvfølelig har bachelor dobbel betydning! Tror du ikke jeg er gjennomtenkt eller? Men nå skal jo du ta meg i lære, så får vi se hva som skjer!

De tre bildene er fra samme sted = PARADIS! Også har vi fått visning! Lett! Fett! Hurra!

Humble & Tumble = Silje & Tara