onsdag 19. juli 2006

Du er hva du drikker



Jeg er et vanemenneske. Hver morgen spiser jeg havregryn m/ølgjær og drikker chai (indisk krydderte m/melk), hvis jeg skal ha smågodt header jeg alltid rett mot de sure kirsebærene og nå har jeg altså funnet en ny smak som tilfredstiller min gane: Snapple! Når jeg går på kino drikker jeg Snapple, når jeg er på øving kan jeg drikke Snapple.. Ikke bare er den god, men inni lokket står de mest finurlige faktaer (og siden jeg også er av typen menneske som elsker trivia passer jo det meg aldeles udmerket!)

Eksempler:
- Strawberries are a member of the rose-family.
- Women wink twice as often as men.
- A ripe craneberry will bounce.

Nok reklame for nå.. Det er sommer! Jeg har kjørt første flyttelass til Oslo og forelsket meg i leiligheten min. Jeg går i stakk om dagene og får polske damer til å gråte m/mine bånsuller. Jeg synger og spiller om kveldene og ler så mye på øvingene m/anne marie og husbond (Ja, han elsker Bond. Noen andre enn meg som er spent på den nye blonde Bond?) at jeg har vondt i magen hele neste dag. Livet er godt. Jeg er fylt av helium.

12 kommentarer:

Mari sa...

Haha, vanetara. Jeg er også et vanemenneske. 1 liter kaffe og vitaminpiller til frokost er viktig! Kommer ned i morra, vi ses vel i løpet av helga? SFO?

sigruntara sa...

SFO skal bli! Vafler og kaffe og vitaminpiller - alt hva Mari behøver!

Mari sa...

Nei, man skal ikke kimse av vitaminer! Nå er jeg her! Ses vi i dalen i kveld?

Anonym sa...

helium er IKKE vitaminer...

GM sa...

Hadde jeg vært ei sånn polsk dame og hørt deg synge bånsuller med helium-stemme, så hadde jeg ledd til jeg hadde hatt vondt i magen min jeg også. Vane, du. Hehe. Å jada.
Snapple med Apple har vært min favoritt i mange år. Hurra. Frokost nå. klem

sigruntara sa...

Jeg har fått en boks serbiske vitaminer. I grunnen er jeg i mot kosttilskudd, men de ser så spennende ut at jeg blir nysjerrig på hva slags efffekt de kunne ha på meg.

Mari sa...

I mot kosttilskudd? Hjelpes, uten de er jeg intet faktisk. Piller ftw!

GM sa...

Jeg er lei av å bli kobla opp mot Elvis på sia di. Kan du ikke skrive noe anna, som --- øyenstikkeren eller noe annet drøyt? :P

sigruntara sa...

Hva m/stakkars Espen som for evig og alltid forblir den glattbarberte?

Mari sa...

Tara har du gjemt deg?

sigruntara sa...

Først i Arendal og så i Stavanger.. Skal forsøke å blågge litt når jeg kommer på plass i Oslo - i morra!?

Mari sa...

Dere flytter alle sammen. Fra og med i ettermiddag bor jeg helt alene i den svære leiligheten i en hel mnd. Men du kommer jo heldigvis ned hit snart igjen, håper jeg:-)