onsdag 5. juli 2006

Jeg, utbrent? Jeg ler.



Jeg kan nesten ikke tro det, men jommen har jeg ikke overarbeidet meg selv. Etter to uker med jobb fra 9-23 sa det pang stopp i hele systemet mitt: Det blomstret fram streptokokker i halsen min tett etterfulgt av 40 i feber og vanvittige illusjoner. Og for å toppe det hele klarte jeg å besvime på apoteket i går og slå meg noe aldeles gul og blå.. Så nå har jeg plutselig fri! Og lurer på hvem jeg skal be til for å få tilbake gårsdagens konsert m/Tool? Er det ikke underlig hvordan man tenker at man er uunnværlig, også kan man faktisk bare forsvinne?

10 kommentarer:

GM sa...

Jeg sier som min eksvenninne Ingvill; teik it isi! 9 - 23 det får ikke an. du får ikke lov av meg å holde på sånn. Men nå får du igjen fra naturens side. Snuppeduppa, jeg kommer snart hjem. Men jeg tror du blir glad - litt, for å sjekke blogen min. :) god bedring! :) klem

sigruntara sa...

Moahaha.. Takk!

I'm isi as a sneik.

Mari sa...

ferie er vanskelig. Jeg blir utrolig rastløs av å slappe av. Er på ferie nå, i trøndelag..... Men har skaffa meg øvingsrom, så i morra braker det løs. Håper å se deg før du flytter til storbyen.

sigruntara sa...

Derfor jeg ikke har sett deg i det siste! Når kommer du hjem? Ja, vi må få tatt en avskjedshei! Fikk jo ikke til den mandelsamtalen forrige uke..

..Men husk nå på at jeg kommer hjem både titt og ofte - og at senga mi (sannsynligvis) alltid har en ledig halvdel!

Mari sa...

jeg dro hit igår:-)
Kommer "hjem" torsdag 20.juli! Mandel skal bli!

GM sa...

Ja la oss. Før 1. Er det da du reiser til tigerstaden?

sigruntara sa...

Dat stimt. Det stemmer. You got it. Jeg suger i tysk.. Men jeg er ganske hyggelig for det?

Mari sa...

TARA! oppdater...

sigruntara sa...

Jada masa.

Mari sa...

still waiting:-) Hvor er du om dagene? Jeg ser deg jo aldri...