søndag 13. august 2006

"Expectation leads to disappointment.
If you don´t expect something big,
huge and exciting,
usually uh, I don´t know,
it´s just not as, yeah."

(The Books, Lost and Safe, 2005)

min nye bule

Fantastisk. Jeg har hatt en fantastiask dag. Mye skjedde bla-bla og alt var hyggelig (beklager å være så hemmelighetsfull, men jeg forsøkt å fortelle det til Inger og Eva og de trodde jeg hadde tatt noe), og til slutt endte jeg opp på Mir m/allerede nevnte Inger og Eva. Vedtak: Mir er min nye stamplass. Det ligger to kvartaler unna meg, et lite pretensiøst, hyggelig og passe sært, de selger CB til 20,- flaska, har et verdenskart som back-drop på scena, og spiller Lee Hazlewood og Nancy Sinatra. Ikke at jeg er en notorisk dranker som sterkt behøver et vannhull, men uten stamsteder "it´s just not as, yeah".

4 kommentarer:

juling sa...

Ja, Mir ja. Mir er fint.

ronny

Mari sa...

Har de dahls i Oslo?

GM sa...

juhuuu!!
jeg kommer!!

mini nir gromarthe
og svogeren min heter niri

sigruntara sa...

Niri og juling drakk dahls på mir. Høres ut som et dikt av mini-me.