lørdag 13. september 2008

Jeg begynner å bli gammel

Begynte på denne testen julen 2006 på oppfordring fra Roy og fullfører nå. Kunne visst huke av noen flere punkter nå...

Jobb (1p) Er sjef til og med.
Visittkort (1p) Styggt som faen.
Deltatt på konferanse med overnatting (1p)
Bor hjemme hos foreldrene (-2p)
Samboer (1p)
Forlovet (1p)
Gift (2p)
Skilt (3p)
Eier eget hus (2p)
Har en bil (1p, kombi + 1p)
Hund (1p) Gjerne.
Lån (1p) Nok.
Delt økonomi (1p) Nja.
Pensjonssparing (1p) OTP må med.
Gjør storhandel (1p) Har hendt.
Bruker kundekort (1p) Har en hel bunke.
Handler bevisst på rabatt-tilbud eller benytter rabattkuponger (2p) Det hender nok det også.
Har hushjelp/vaskehjelp/praktikant/eller lignende (1p)
Har oppvaskmaskin (1p) Får snart det hvis Tord får viljen sin.
Dobbeltseng (2p) Har både halvannen og king-size.
Har juletre i jula (2p) Forhåpentligvis denne julen.
Grå hår (1p) Sikkert snart.
Cellulitter (1p) Alle som er over tenårene har jo det. Også menn!
Abonnerer på morgenavis (1p) For øyeblikket.
Løser sudoku (1p) Aldri.
Velger å ikke ta telefonen (2p)Det er de jævla spørreundersøkelsene sin skyld.
Pusser vinduer (1p) Har hendt.
Plukker sopp (2p) Jeg vil, jeg vil, men jeg gjør det aldri.
Bruker msn (-1p) på jobb.
Parmiddag (1p) Jepp.
Vinsmaking (1p) Gjerne det.
Dansekurs (1p) Kommer 'an på dansen.
Feste til gamle 70-tallshits. (1p) Selvfølgelig. Samt 80- og 90-tallshits...
Drikke Konjakk alt. calvados til kaffen (1p) Det hender det.
Gå til sengs før 23.00 hver kveld på ukedagene (1p) Som oftest.
Foretrekke sofaen hjemme framfor utekveld med venner (1p)
Spiller bingo (1p) Gjerne det.
Synes Idol-Aleksander/ Idol-Vivian er dritdigg (-1p) Aldri.
Har hofteproblem (1p) Sikkert snart.
Har bilradioen innstilt på P1 (2p) Aldri
Blir overrasket over "ungdommen nå til dags" (2p) Både titt og ofte.

Sum: 18 poeng.

0-15 p = Ikke gammel.
16-25 p = Godt på vei?
Over 25 p = Nå er du der!

Jeg begynner å bli gammel. Neste punkt jeg kan huke av blir nok juletre eller grå hår.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var skummelt. Jeg kan krysse av for grått hår! Godt på vei. og jeg hakke kjæreste en gang. hmfr.
Du - har du sett no på bildene mine fra Bali eller? Det er nemlig på Hawaii dem danse hula... ;) hehe. Du kan jo skrive "snakker bahasa" eller no annet balinesisk spennende ;)

sigruntara sa...

Man kan danse hula overalt, og jeg tror det er større kjangs for at man plutselig får trangen til det på Bali ;)

Jeg har sett bilder. Det ser fantastisk ut!

Mari sa...

Haha, jeg har nesten ingen poeng.

sigruntara sa...

Jypling ;)