lørdag 29. november 2008

Underskogens minigolflag (UMG)




Jeg lovte mobilbilder, så her er en runde til. Disse er riktignok ganske gamle, men skitt au. Bunadskledde på golfbanen passer året rundt!

Det siste året har jeg oppdaget minigolf. Jeg kommer jo fra en familie av golfere: pappas slekt er omtrent golfere hele gjengen, bygde huset sitt ved det niende hullet og har vunnet både Stavangerturneringer og noen norgesmesterskap. Bestemors stue er full av pokaler og hele barndommen bidro jeg til tullballet ved å kjøpe bestemor salt- og pepperbøsser formet som golfballer, golfballsåper osv. Jeg puttet riktignok litt både i stua(!) og på nierne med bestemor som liten, men inntil i år trodde jeg altså ikke jeg hadde falt så nær stammen... Det er kjempegøy! Har spilt på 17. mai, på druen, på en helt vanlig lørdagskveld og på en typisk TNT (Tord og Tara) date. Og ja, vi samler på poengkort så vi ser om vi blir bedre. Vi sugde, men vi blir bedre...

Jeg har en plan om å starte Underskogens minigolflag. Kanskje neste sommer?

Ingen kommentarer: