lørdag 4. mars 2006

Hva har disse to til felles?

Their nose! Their nose!



I går var jeg på Charlie´s og plutselig innså jeg at det ikke var noen der jeg synes var - eh - spesielt "smelt". Så hva liker jeg? Drømmemannen er - - høy, tynn, lange tynne hender, karakter og STOR NESE. Av en eller annen underlig grunn synes jeg nemlig store neser er helt utrolig sexy! Her kommer en muligens ekkel tanke: min bror har stor nese.. Jaja, man må jo plukke opp skjønnhetsidealene sine et eller annet sted..? Det sies jo da også at menn m/store neser er gode elskere. Moahaha. Men alt nesesnakk til side betyr jo ikke det at jeg noen sinne har vært eller komme til å være sammen m/en en sånn utseende fyr - siden det jeg egentlig faller for er: snille og trofaste folk som brenner for noe. Men jeg fant ut noe fint da: Det finnes diskusjonsforumer for sånne som meg. Herregud..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det som er så vakkert da, er at uansett hva man ser etter i utgangspunktet, så spiller det så liten rolle når alt kommer til alt...en vakker sjel slår knockout på en stor nese anyday. Hehe, håper du skjønner hva jeg mener. Dette ble seende veldig rart ut.

sigruntara sa...

Jeg skjønner strålende godt hva du mener! Neser kan du få billig av meg når alt kommer til alt - - - men de er veldig fine å se på i mellomtiden!

Anonym sa...

KOMMENTAR! (fra gromarrrthe)

jada her kommer kommmmmentarrrren.
og jeg er med på høy og tynn. har vært sammen med 1 som er det. men det med nesa.. - jo, så lenge det ikke er potetnese, (dvs. en klump som er plassert midt i der) så går det fint! :) krøller? jatakk. øyne? jatakk.

sigruntara sa...

Potetnese? Er du gal?! Den skal være slank og ørnete! Jeg tror noen kalles dem jødeneser, men jeg føler liksom det blir litt rasistisk? Jaja.. Jeg er jo 1/8-dels jøde selv, så jeg tillater meg selv å si slikt.