mandag 23. oktober 2006

Heilage koppen.




Søndag har blitt helligdag. Ikke fordi jeg går i kirke eller bygger igloo, men fordi jeg henger m/en liten rød kopp m/hvite polkadotter. Vi bruker å være to som henger m/koppen. Her kommer bildeintroduksjonen inn. Vet ikke om det er på kanten å putte klinebilder i en blogg, men siden det er mest skjerf og fine farger drister jeg meg. Så langt har koppen og de to kropper utforsket Vigeland x 2 (Emanuel og Gustav) og gått langtur langs akerselva m/toddy. Snart skal vi få oss matchende grilldresser.

Nå har jeg fått det endelige utkastet til cover. Det er klippet til og lagt i et ordentlig cover. Føles nesten som jeg har gitt ut en plate allerede.

Snart er det søndag igjen. Heldigvis.

11 kommentarer:

GM sa...

Love´s like a white-dotted cup of chocolate :)

sigruntara sa...

Det er jo toddy for faen!

Moahaha. Neste gang skal jeg poste bilder av meg og Philipp. Jeg lovet Carina det!

Anonym sa...

Han var ikke akkurat stygg heller, han der...

Gleder meg til Tara og Dr. Phil-billedserien!

sigruntara sa...

Kremt.. Takk - eller no :)

En liten oppvarming før Dr. Phil and mini-T!

Mari sa...

Og vi to ses om en uke! Gleder meg!

GM sa...

...det var den takken for å prøve å være litt søt.. er det rart jeg ikke er det oftere?!

sigruntara sa...

Hurra-Mari! Ja!

Hurra-Gromma! Jeg sa jo moahaha (for faen) :) Synes du alltid er søt, jeg.

Ps. Så fornøyelig at alle plutselig blogger. Ja til flere alternative måter å holde kontakten på!

HANNE sa...

hei søta. sia ej ikkje kan gle mej til å treffe dej i oslo, så kan ej gle mej til du kjem hit å skal ha konsert! og håkon hadde på fohånd fotalt mej at du hadde funne "en kjekkas". greit å få det bekrefta på bilde;) hehe. du må forresten ikkje gå glipp av "www.haldor-royne-haldor-haldor.blogspot.com". legendarisk blogg adresse!

sigruntara sa...

Hahaha. Jeg liker når menn m/hang til menn omtaler mannen min som kjekkas. Det føles som en pluss i margen - i den grad kjekkhet er en faktor vi bryr oss noe særlig om.. ..eller hur?

Ja, konsert blir gøy. Litt nervøs nå merker jeg, men det går bra. Yes..

GM sa...

det går GLATT hehe

Ser forresten at din kjære har det samme lure, halvfule blikket som en viss gitarist her nede..som spilte i bandet ditt sist jeg så deg på Charlies.. hihi

Ida Marie sa...

Takk for kjempefin konsert på Charlies, Tara! I fremtiden bør du imidlertid skjerpe deg og ha tenke mer strategisk når du holder konserter man vil dra på. Funker ikke å holde konsert den 12. når stipendet kommer den 15. Det blir enten konsert eller mat. Ble ikke middag på meg på mandag for å si det sånn ;)