mandag 2. oktober 2006

Katten lusker over gresset

Jeg har fått en ny bestevenn. Han trives godt 3 meter under vann og kan mistes i bakken uten at han tar noe videre skade av det. Den beste egenskapen er likevel at han alltid forteller sannheten.

Forrige uke leverte jeg min siste analoge film inn til fremkalling. I samme slengen kjøpte jeg også mitt første digitalkamera. Det er en mjuSW720 og kan tross sitt lekre design både bli m/på havsens dyp og ferdes m/min klumsete person. I løpet av den siste uken har jeg og min lille venn vært på den rene dokumenteringsbonanza. Det har blitt mye skygger og fokusforskning, men også er par mennesker.

Som dere ser smiler jeg over måte mye om dagen, og årsken er nok mer enn en boks. Han har to ben og to armer og kan snakke også. Mer om det siden. Livet er godt og nabokatten lusker over gresset.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fine bilden og fine huer
når Tara-Tara er ute å mju'er
gleder meg til flere

Anonym sa...

Ja til flere bilder!!!

EMO!

GM sa...

Enig med Carina. Men blir vel mer av det fremover nå som du har så dejlig kamera. og andre dejlige ting. :) få se bilde!

Mari sa...

nydelig! flere bilder!

sigruntara sa...

Hvilken entusiasme. Jeg blir nesten rørt.. :)

Dere skal få bilder.

Jeg blir så glad når folk som ikke har postet kommentarer før poster. Åh så glad.

Anonym sa...

hurra for wilco. du må høre "she's a jar" fra summerteeth også. forresten, hele plata....

HANNE sa...

Huff. Ej innser at det blir min tur neste gang. Altså: Gi opp analoge bilde. Men ej klamra mej fast ei lita stund til. Blir jo litt trist. Va d trist? Super inspirert av å sjå på dine utrulig fine bilde! Og gler mej til sladderen ej høre kjem ut i form av et bilde.... hihi. Kult. Gla på dine vegne!

HANNE sa...

Men koffor 12 stegs? Den tok ikkje ej...

sigruntara sa...

12 steg fordi det var så langt du orka å telle når du skulle demonstrere vårt meget nære naboskap.

Analogebilder er finest. Men jeg skal være flink til å levere til fremkallinger. Bilder skal i album - ikke iPhoto!

Og takk. :)