onsdag 1. oktober 2008

Pæremysteriet



I går da jeg kom på jobb lå det en oppvaskhanske(!) i inngangsdøren og jeg begynte å få bange anelser da jeg fant en t-skjorte, en bass og en dataskjerm innpakket i ullgenseren min slengt i trappa. Tjuvraddene har rett og slett kost seg på AKKS. Og på vei mot det endelige målet (ja, jeg har vel allerede avslørt det?) har de revet listverk, brekt opp dører og generelt rasert lokalene. På kontoret mitt har de tømt førstehjelpsskrin, kasser, skuffer og veltet datamaskiner, fylt poser med gammel software og telys(!), og her kommer kronen på verket:

De jævlene har spist pæren min(!), gnidd den inn i et keyboard(!!) og lagt igjen pæreskrotten(!!!).

Hva gir du meg? Jeg spurte politiet om de kunne ta dna-prøver av en pæreskrott, men det var visst vanskelig på frukt. Herregud...

8 kommentarer:

Anonym sa...

djeez Louise!

sigruntara sa...

Ja, tror både djeezus og Louise har ferie for øyeblikket.

Mari sa...

OMG, dette er jo scandal!

sigruntara sa...

Ja, spørs om vi ikke kan ta opp konkurransen m/KRS som City of Scandal? Nå i helga var det innbrudd hos Østnorsk jazzsenter og Gramart midt i byen!

Roy Søbstad sa...

Dette er helt klart et organisert angrep på norsk musikkliv. Kan det være svenskene?

sigruntara sa...

Eller et desperat stunt fra gutta i Päronsoda?

Anonym sa...

Hadde visst også vært innbrudd på Ringstrøms antikvariat så jeg i dag.. Så ikke ta det pærsonlig

sigruntara sa...

Jeg tar det ikke personlig, men tillater meg å

1. bli irritert (De ødela listene våre og en arbeidsdag)
2. synes de har oppført seg rart (Jeg gjetter at de tok noe på Ringstrøms antikvariat? Her gjorde de bare hærverk.
3. bli redd for at de skal komme tilbake bedre forberedt og med lastebil (Hjelp).